rosha farahbakhsh

روز دختر و به دنیا آمدن دخترم

1394/5/25 17:00
نویسنده : arezoo
30 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

در تاریخ 1394/05/25 که روز دختر هم هست خداوند هدیه ای زیبا به من و دانیال عطا فرمود و روشا خانم به صورت اورژانسی چشم به این دنیا باز کرد

صبح من برای انجام ازمایش قند به بیمارستان رفتم که دکترم رو اونجا دیدم و از دیشب احساس میکردم تکونهای روشا خانم کمتر شده رفتم پیش دکتر و بهش این قضیه رو گفتم دکتر به من 27 وقت زایمان داده بود

خلاصه خانم دکتر بعد از معاینات گفتند روشا خانم به صورت اورژانسی باید به دنیا بیاد

من حدودا ساعت 11.20 رفتم اتاق عمل با استرس فراوان و گریه شدید و تا ساعت 11.45 من تونستم بهترین لحظه زندگیم یعنی دیدن صورت دخترم رو تجربه کنم خیلی حس قشنگ و خوبیه وقتی بعد از 9ما انتظار صورت فرزندتو  میچسبونن به صورتت

توی نگاه اول میشد فهمید که روشا کاملا شببه باباشه

خلاصه ساعت 1 منو به بخش اوردن 

توی روز دختر خداوند به دختر زیبا به من هدیه داد

خدایا ازت ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به rosha farahbakhsh می باشد